Monday, November 9, 2009

~ I'M 24 ~

5 NOV 2009

`` huhuhu i'm 24 already... cam tuanya.. heheheh
but still one of the youngest female lecturer at KKPS...(itu yang pasti... hehehe)

a day i never forget!!!!
macam2 berlaku @ 5 november... n make me happy all the day...

sambutan suprise ngan kwn2 awl ckit 10 malam sebelum 5 nov...
dorang kate esk keje.. nanti aku da ngantok..
agak suprise gak sbb lum kol 12...
da la aku ngah khusyuk jahit langsir bilik...
tetiba je keluar kek n wish happy birthday...
thanks to ajim, imah, asmah, ani n michelle(yg p kursus)
n thanks untuk hadiah karpet korang tu... suke suke suke...

tepat 12 am, 5 nov the first one yg wish icat, adik lelaki ku yg sorg tu...
tak sangka lak ingat bdk ni... heheh

mak n abah yang ingat bday ku.. dan adik pempuanku yang sanggup tepon kat public mrsm pagi2...

n then en tunang... thanks=)

tak dilupakan kawan2 yang meng'wish'.. Thanks a lot for remembering...
utk kawan2 yang wish kat facebook... page kene block...
sowi xleh reply.. leh tengok je...
tu pun pakai proxy.. huhuhu

sebab 5 nov saya gembira....
so sehari di hari pekerjaan saya asyik tersengih je...
hehehehe...

n then ptg plan dgn kwn2 nak makan muar...celebrate la konon2nya..
tup tup en tunang beriye2 tak bagi p...
kali ni je dia kate takyah p..
dia tak sedap hati la.. risau la..
serba salah gak aku..
tapi aku ni kan degil mane la nak dgr cakap dia..
n then da nak p ngan kwan2 dia bgtau yang dia ada kat taman umah sewa aku..
huhuhu terkejut gile.. ingt main2.. betol rupanya...
selamba dia muncul wat suprise...
memang suprise besar la...
terkejut aku...
padahal esk nya ade meeting kat bangi..
pas makan malam tu gak dia balik...

thanks a lot for the suprise... =)=)

ish2 memang takleh lupa la... sanggup datang jejauh dari pahang semata2 nak wat suprise... kamu kamu...

thanks to all.....

after 24 years hidup kat dunia ni... alhamdullilah mak n abh didik sampai jadi manusia cam skrg....
24 years... along the journey...
ada family yang bahagia...
ada kawan2 yang ramai dari SK SRI BENUT, SMK SRI TANJUNG, UTM, SHIMANO and KKPS...
ada tunang yang tersayang...
ada pekerjaan tetap...

macam-mabam kenangan manis,pahit, pengalaman sepanjang 24 tahun ALLAH izinkan hidup di muka bumiNYA ini...

syukur alhamdulillah atas semua kurnianNYA...

-end of the story-

izyan asimat
KKPS

0 kawan baik hati:

Post a Comment

 

Designed by Alieff Artwork