Friday, May 8, 2015

~~ kakak HANNAH INSYIRAH vs adik HADI ILHAN

Assalamualaikum

entry keempat hari ni.. hhihih


KAKAK VS ADIK



bila da ada anak dua ni mmg kita akan bandingkan la 
dorg memang berbeza... SANGATTT

SATU

ADIK -- dari baby mmg x banyak ragam. Tido senang. tapi siang tido kejap2. malam mmg jaga menyusu je
KAKAK-- dari baby kerap berjaga malam. tapi siang akan tido lama

DUA

ADIK -- adik da nk masuk 9 bulan x merangkak lg. mendada je dgn laju nye. tapi dah berpaut berdiri. gigi xde lagi
KAKAK-- 8 bulan da pandai merangkak. Gigi 9 bulan da tumbuh

TIGA

ADIK-- sangat kuat makan dan menyusu. Pantang nampak org makan smua dia nak. tapi setakat 9 bulan ni dia pernah muntah/ muak susu sekali je
KAKAK-- boleh tahan gak bab makan mase bby... tapi kerap muak susu. muntah saje..

EMPAT

ADIK -- sangattt aktif. x boleh duduk diam kat dlm kereta. nak main je... mmg jenuh kalo bawak travel waktu siang
KAKAK-- kalo dlm kete boleh duk diam sambil termenung. xde la aktif sangat

LIMA

ADIK-- kalo bangun awal pagi org lain x bangun lagi. Laju-laju dia kaco org yg tido. buat sampai org bangun. korek mata la. makan hidung la.. tarik rambut. bila kita bangun dia sengih
KAKAK--kalo dia bangun awal org x bangun lg. dia kan diam dlu... pastu jerit sikit2 panggil. kalo x bangun gak baru nangeskejut ibu

ENAM

ADIK-- x layan kartun n gajet. kalo bg Ipad dia tonggang terbalik kan ipad tu. lepas tu makan
KAKAK-- mmg kaki kartun. dari kecik kalo bg tgk kartun dia kan duduk diam 



Tu jela yg ibu ingat setakat ni..
biasala lain anak lain ragam. seronok tgk gelagat masing2
yang penting dua-dua ibu sayang
adik mmg copy sgt muka kakak masa bby so smua org akan ingat adik girl
jambu sgt adik ni... hahhaha

jom layan gambar dua beradik ni







2 kawan baik hati:

Allene typicalmommy on May 8, 2015 at 5:22 PM said...

jauh jarak dorang.. lagi pun jantina tak sama.. anak saya 2-2 lelaki.. perangai sama.. rapat.

IBU PUSPITA on June 28, 2015 at 9:16 AM said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Post a Comment

 

Designed by Alieff Artwork